صندلی راک کودک هوم کت

وزن 1470 گرم
ابعاد نامعلوم
ابعاد

طول : 65 عرض : 36 ارتفاع : 59

رنگ

, , ,

صندلی گهواره ای راک کودک در هشت طرح مختلف با رنگبندی صورتی – آبی و بنفش  تولید و به بازار  عرضه می گردد

شناسه محصول: 2127

380,000 تومان

آبی
بنفش
صورتی
الوان

توضیحات

صندلی گهواره ای راک کودک هوم کت

صندلی راک کودک هوم کت یک وسیله اعجاب انگیز است که فرزنتان می‌تواند با نشستن و تکان خوردن روی آن آرامش و لذت را تجربه کنند. حتی زمانی که دوران کودکی آنها تمام میشود هم خاطرات خوش آن دوران با دیدن صندلی زنده میماند هم می‌تواند به عنوان یک وسیله دکوری از آن استفاده کند. این صندلی کودک گهواره ای طبق ابعاد استاندارد کودکان ساخته شده و از یک سال به بالا می‌توانند به راحتی از نشستن روی آن لذت ببرند .

صندلی راک کودک

صندلی راک هوم کت از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت و مقاوم تولید شده است. در مقابل آب و مواد شوینده دچار خوردگی و آسیب نمی شود و به راحتی می توان آن را شست. بوسیله دو پایه منحنی جلو و عقب می‌رود. برای حفظ تعادل دست‌های صندلی را نیز می‌تواند بگیرد.

این صندلی با ایمنی دقت خوبی ساخته شده است تا برای کودکان مناسب باشد. مواد اولیه استفاده شده در این اسباب بازی از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

صندلی راک یا همان گهواره ای از صندلی های محبوب میان کودکان است. رنگبندی این صندلی بسیار زیبا شامل طیف رنگی متفاوت و همچنین در طرح های مختلف تولید شده است. مناسب کودکان تا 6 سال می باشد و در رنگ بندی رنگبندی : آبی ، بنفش ، صورتی ، الوان عرضه شده است.

وزن 1470 گرم
ابعاد نامعلوم
ابعاد

طول : 65 عرض : 36 ارتفاع : 59

رنگ

, , ,

  • ارسال از انبار مرکزی
  • ارسال با پست پیشتاز (۳ تا ۶ روز کاری)
  • تضمین اصل بودن محصولات
ارسال از انبار مرکزی
ارسال از انبار مرکزی ارسال با پست پیشتاز (۳ تا ۶ روز کاری)
تضمین اصل بودن محصولات