دراور لارج ماریا هوم کت

وزن 4600 گرم
ابعاد دراور لارج ماریا 4 طبقه

44*34*43

تعداد در کارتن دراور لارج ماریا 4 طبقه

یک عدد

رنگ

سرمه ای, کرم, شکلاتی, طرح راش

دراور لارج ماریا در مدل چهار طبقه موجود است این دراور ها از رنگبندی های چشم نواز بهره می برد و طرحش با رنگش همخوانی کامل دارد

شناسه محصول: 1924

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

توضیحات

 دراور ساده 4 طبقه چرخ دار هوم کت مدل ماریا

دراور لارج ماریا هوم کت ، برای ذخیره، نگهداری و انبار وسایل، لباس‌ها، ابزارها، کاغذها و مدارک، و بسیاری از موارد دیگر استفاده می‌شود. نظم و پاکیزگی اتاق ، خانه‌ و محل‌کار کاملاً وابسته به نوع چیدمان وسایل ضروری در معرض دید، و نگهداری وسایل غیرضروری در فضای درست و قابل اطمینان است.

داشتن 4 کشو در طراحی آن را بیش از پیش کاربردی کرده است. علاوه بر تعداد کشوها ، عمق آن نیست بسیار مناسب و مفید برای چیدن لباس ، ابزار کارگاه یا آشپزخانه است .

این کشو پلاستیکی به خوبی و استاندارد طراحی شده است. نه انقدر روان است که با کمتر کشش به صورت کامل به بیرون بیاید و نه خیلی سخت که باز و بسته کردن کشو دشوار باشد. و می‌توان کشوها را به صورت کامل از بدنه دراور خارج کرد که این گزینه باعث می شود شستشو کشوها آسان باشد.

قابل ذکر است که این محصول کاربردی هوم کت از پلاستیک با کیفیت تولید شده است. در نتیجه مقاومت و استحکام خوبی دارد و به راحتی در حمل و نقل و یا استفاده نمی‌شکند. همچنین از عمر طولانی هم برخوردار است. از طرفی با توجه به اینکه از جنس پلاستیک است ، در برابر آب ، رطوبت و شرایط اقلیمی مقاوم است. درنتیجه به راحتی قابل شستشو و استفاده در فضای باز است.

دراور لارج ماریا هوم کت در ابعاد ۴۴ طول * ۳۴ عرض * ۴۳ ارتفاع و رنگبندی سرمه ای , کرم , شکلاتی , طرح راش تولید شده و قابل تهیه است .

وزن 4600 گرم
ابعاد دراور لارج ماریا 4 طبقه

44*34*43

تعداد در کارتن دراور لارج ماریا 4 طبقه

یک عدد

رنگ

سرمه ای, کرم, شکلاتی, طرح راش

  • ارسال از انبار مرکزی
  • ارسال با پست پیشتاز (۳ تا ۶ روز کاری)
  • تضمین اصل بودن محصولات
ارسال از انبار مرکزی
ارسال از انبار مرکزی ارسال با پست پیشتاز (۳ تا ۶ روز کاری)
تضمین اصل بودن محصولات