برنج شوی لیانا هوم کت

وزن 240 گرم
ابعاد 24 × 20 × 12.5 سانتیمتر
ابعاد

طول 24 عرض 20 ارتفاع 12.5

رنگ

, , , ,

شناسه محصول: 3777

96,000 تومان

سفید
صورتی پاستیلی
صورتی کرپ
طوسی
وانیلی

توضیحات

برنج شوی و آبکش دسته دار شستشوی برنج لیانا

آبکش دسته دار برنج شور لیانا هوم کت  ، محصولی با طراحی جدید ، زیبا و بسیار کاربردی ست. سبد شستشوی برنج لیانا می تواند به سادگی مانع از هدر رفتن مواد غذایی کوچک نظیر برنج در حین شست و شو و آبکشی شود . این محصول در واقع شامل یه کاسه دسته دار با ابعاد 24 * 20  * 12.5 سانتی متر ( به ترتیب طول و عرض و ارتفاع ) می باشد. از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت تولید شده است و در قسمت جلویی آن نیز یک توری با قابلیت انعطاف پذیری قرار گرفته. در نتیجه میتوان به سادگی و با کمترین زحمت مایع درون کاسه را بدون اینکه محتویات داخل آن بیرون بریزد خالی کرد .

برای شستشوی برنج یا میوه و سبزی ابتدا باید مواد غذایی را درون لگن ریخت ، آنها را خیس کرد و سپس از یک آبکش یا صافی برای جداسازی مواد غذایی از آب باید استفاده کرد. این امر ، مستلزم صرف زمان و انرژی زیادی است . اما هوم کت با طراحی آبکش دسته دار برنج ، آبکش و لگن را باهم ترکیب کرده است و کار را بیش از پیش برای افراد راحت کرده است .

برنج شوی لیانا هوم کت که زیباترین برنج شور بازار است و در رنگ های صورتی پاستیلی ، طوسی ، وانیلی و سفید ارائه می شود. از آن علاوه بر شستن برنج می توان برای شست و شو و آبکشی انواع حبوبات ، سبزیجات ، میوه ها و … استفاده نمود .

 

وزن 240 گرم
ابعاد 24 × 20 × 12.5 سانتیمتر
ابعاد

طول 24 عرض 20 ارتفاع 12.5

رنگ

, , , ,

  • ارسال از انبار مرکزی
  • ارسال با پست پیشتاز (۳ تا ۶ روز کاری)
  • تضمین اصل بودن محصولات
ارسال از انبار مرکزی
ارسال از انبار مرکزی ارسال با پست پیشتاز (۳ تا ۶ روز کاری)
تضمین اصل بودن محصولات