آب مرکبات گیر دستی روکا

وزن 200 گرم
ابعاد 10 × 9 × 14 سانتیمتر
رنگ

, , , , ,

شناسه محصول: 3903

77,000 تومان

سفید
صورتی پاستیلی
صورتی کرپ
طوسی
وانیلی
موکا

توضیحات

 آب مرکبات گیر دستی روکا هوم کت

آب مرکبات گیر دستی روکا هوم کت نمونه بارز نوآوری به صورت راه‌حل های ساده و کاربر پسند است. این آب مرکبات گیری پلاستیکی خانگی به راحتی و بدون نیاز به برق یک لیوان آب مرکبات هدیه می‌دهد. این ابزار مبتکرانه روش برخورد با آب میوه های تازه را متحول می کند. همچنین جایگزینی ساده و موثر برای آبمیوه گیری های برقی سنتی ارائه می دهد. محصولی کهبر اساس مکانیزم دستی ساده و در عین حال بسیار کارآمد عمل می کند.

با قرار دادن میوه های نصف شده مرکبات بر روی مخروط آب گیری و فشار دادن ملایم درب بروی آن، بدون نیاز به اجزای الکتریکی پیچیده حداکثر مقدار آب میوه را تحویل میدهد. از لیمو و لیموترش گرفته تا پرتقال و گریپ فروت، مخروط آبلیمو گیری دستی قابل تنظیم اندازه های مختلفی از میوه ها را در خود جای می دهد. دارای قطعات قابل جدا شدن است که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی دارند. جدا از آن هم چون جمع و جور است به راحتی قابل شسته می‌شود.

برخلاف آیمیوه گیری های برقی حجیم تر، این محصول هوم کت دارای طراحی جمع و جور و کم مصرف است. ساختار سبک وزن و فرم ساده آن باعث می شود بدون گرفتن فضای زیاد ، آن را در کابینت های آشپزخانه یا روی میز و دمه دست قرارداد. بدون گرمای تولید شده توسط موتورهای الکتریکی، آب میوه طعم اصلی و ارزش غذایی خود را حفظ می کند. پس جایگزینی سالم تر و خوش طعم تر برای گزینه های فرآوری شده تجاری ارائه می دهد.

این محصول کوچک و پرکاربرد هوم کت دارای ابعاد ۱۰ طول * ۹ عرض * ۱۴ ارتفاع سانتی‌متر است. همچنین در 6 رنگ جذاب سفید ، صورتی پاستیلی ، صورتی کرپ ، طوسی ، وانیلی ، موکا قابل تهیه و ست کردن با سایر وسایل آشپزخانه است.

وزن 200 گرم
ابعاد 10 × 9 × 14 سانتیمتر
رنگ

, , , , ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آب مرکبات گیر دستی روکا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

  • ارسال از انبار مرکزی
  • ارسال با پست پیشتاز (۳ تا ۶ روز کاری)
  • تضمین اصل بودن محصولات
ارسال از انبار مرکزی
ارسال از انبار مرکزی ارسال با پست پیشتاز (۳ تا ۶ روز کاری)
تضمین اصل بودن محصولات